Fjortisdag

Hej på er.
Idag så gick jag som mega fjortis till skolan, jag ska nog ladda upp några bilder sen på hur jag såg ut.
Iallafall så i mina förra blogg så berättade jag om att domi nian kallat mig fjortis när jag faktiskt ville vara emo.
Så idag så bestämde jag mig för att gå som mega fjortis till skolan & de gjorde jag.
För att dom skulle se om jag verkligen var så himla fjortis ifrån början.
Då vi hade slöjd skulle vi gå ut & hämta några kvistar i skogen & då går man förbi niornas klassrum.
& när jag gick förbi där så satt typ alla dom elaka i nian i fönstret & glodde på mig.
Då öppnade en fönstret & sa typ: Äckel!
& sen stängde han fort. Moget?
Sen på lunchen så glodde hela skolan ut mig.
& när niorna kom & bitchblickade mig så bitchblicka jag tillbaka.
Jag trodde man hade växt upp när man faktiskt går i nian.
& i slutet av rasten så gick han som öppnade fönstret förbi mig & bah: Luder!
Jag svarade: Men samla ihop fler förf-n.
Jag förstod att jag skulle få blickar & få ta skit ifrån niorna.
Men nu är de över & jag har faktiskt gjort en av grejorna 14 saker innan 14 år.
Gå på skolan som en fjortis.
Julia sa såhär till mig & jag tycker att hon hade ganska rätt:
Dom skulle aldrig våga göra de jag gjorde.

fjortis där också men inte lika fjortis som idag bbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0