jag älskar dig precis som du är


Jag klarar mig inte utan dig.
Mitt hjärta slår inte utan dig.
Ge mig din hand, jag skulle klara hela mitt liv utan problem om jag bara fick hålla din hand.
Jag ska bevisa att jag älskar dig.
Jag tänker kriga för att bli din.
Du har berättat för mig att du redan vill vara min.
Men de skulle vara alldeles för bra för att vara sant.
Så jag tror dig inte förän jag får "höra" dig säga de.
Du är en ängel nersänd ifrån ovan.
Jag tänker alltid älska dig, de har jag lovat.
Tiden läker inga sår, för du fins fortfarande där.
Tänker du på mig, de e de enda jag vill veta men jag vill inte tänka tanken av vad du tänker.
De bästa jag vet att få sms ifrån dig.
& du kan lita på de.
Ditt leende finns de inte ord för.
Jag skulle kunna säga att jag älskar de fler tusen gånger om.
Varje gång jag ser dig stannar mitt liv till.
Jag blir stum, jag blir döv, säger ingenting, hör ingenting.
Fast jag igentligen bara vill skriva JAG ÄLSKAR DIG.
Man får väl hoppas att du en dag kommer & räddar mig ifrån den olyckliga värld som mänskligheten har skapat.
De finns ingenting som e lyckligt längre.
De finns bara ondska & lögner.
Men vad som än händer, hur många år de än tar, även om de aldrig händer.
Så ska du veta, & du vet vem du är.
Jag älskar dig, & det är ingenting jag bara säger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0