Kvälls inlägg


Just nu sitter jag här hemma i ensamheten med vara Noris som sällskap.
Mamma & pappa är på idrottsgalan & Jonnis är hos Linus.
Tog mig tid innan melodifestivalen började att måla mina naglar som jag inte gjort på tusen år svarta.
Me just precis nu så ser jag att jag råkade missa en del.
Spillde också ut mjölk över mig ikväll, mysigt.
Melodifestivalen var väl som den va.
Tyckte faktiskt att ingen av alla domdära låtarna va bra, utom Scean Banan då, han e väl alltid härlig.
Nu när jag e ensam hemma så kan jag äntligen få sjunga lite.
Jga hatar att sjunga ibland folk & jag har behållit all sång inom mig till dessa tillfällen då bara Nora kan höra.
Så jag har sjungit så de dåna i skallen.
Igentligen så skulle jag behöva sova nu, men om jag går & lägger mig kommer jag inte kunna somna.
Nu ska jag gå & dricka vatten, om jag inte spiller ut allt över mig som jag är så duktig på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0