Ny blogg

Hej & välkommen till min nya blogg.
Jag har tänkt på att skaffa en ny blogg flera veckor nu & äntligen har jag gjort en.
Jag har haft en anna egen blogg förut också, men jag kände att jag behövde förnya dehär med bloggandet så jag skaffade en ny.
Jag bloggar även på http://backlundhansson.blogg.se/.
Tillsammans med min fina mira hansson.

Nu hade jag tänkt att berätta lite om mig.
Jag heter Marina Backlund & har nyss fyllt 13 år.
Jag lever den mesta tid av mitt liv på forsdalaskolan i Lycksele.
Jag bor tillsammans med min familj som består av min mama, papa & min underbara lillebroder & vår hund.
De jag älskar mest i denna värld är nog mina underbara vänner.
Min allra bästavän är Edith.
Utan henne, skulle de inte ens va roligt att leva.
Bara så du vet, jag älskar dig.

I min blogg kommer jag nog mest att skriva om mitt liv & mina känslor.
Jag är väldigt upp&ner med mitt humör, de får ni som inte känner mig vänja sej med.
Hoppas att du stannar.:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin

2012-02-04 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0