Snälla, försök inte neka, jag vet redan att du älskar mig.

Min dag har gått  till så att jag vaknade & tog på mig kläderna.
Sen så drog jag upp min spegel som ligger på golvet upp till sängen.
Sen satt jag & sminka mig där & sånt viktigt skit.
Åt frukost, minns int vare va.
Sen så skulle jag dra till skolan, de va typ 32 grader kallt, mysit att gå?
Första lektionen såg vi typ film, andra lektionen så hade vi typ matte.
Sen hade vi engelska om jag inte är glömsk.
Lunch efter de, tror jag, ne så vare inte alls.
Jag kommer seriöst inte ihåg.
Men de jag ville komma till var att...glömt de också, hmm, fin start på min blogg?
Har säkert glömt va bloggen ska gå ut på.
Men iallafall just nu så sitter jag här, me pappas dator & lyssnar på Bob Marley, fast jag ska nog lyssna på något annat snart.
Men nu skickade Maram till mig på facebook så hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0